Sunday 17 September 2017

Forex Diagram For Windows Mobile


Din destination för gratis Forex Charts. Welcome till den främsta resursen för alla dina Forex Chart behov Oavsett vilken nivå du upplever, kommer vi att hålla dig i linje med marknaden och hjälpa dig på väg att bli en framgångsrik näringsidkare Om du är en Erfarna näringsidkare redan här kommer du att få möjlighet att återupptäcka några av de fascinerande egenskaperna hos forex trading diagram, uppfriskande ditt grepp om ämnet, och kanske till och med förvärva några nya insikter längs vägen. EURUSD Var åtgärden är. Forex Charts drivs av . Alla Valuta Par Charts. Our omfattande forex diagram sektionen täcker de nio mest populära valutapar Varje symbol sida innehåller ett realtid levande diagram med historiska data om alla de mest användbara frekvenserna. Vi analyserar också paret och berättar om egenskaperna och hur Handla det. Vad är en Forex Chart. Forex-handel innebär försäljning av en valuta och samtidig inköp av en annan med det syfte att stänga positionen vid en senare tidpunkt Med vinst Till skillnad från på aktie - eller råvarumarknaderna där priser rutinmässigt noteras i USD kan priset på en valuta citeras i någon annan valuta på grund av den väsentliga bytesvärdet av valutatransaktioner där levande samt historiska valutakartor används För att identifiera trender och utgångspunkter för handel. Forexmarknaden är den mest likvida och aktiva marknaden i världen Vid varje sekund utförs en enorm mängd transaktioner, med den totala dagliga omsättningen som regel beräknas uppgå till trillioner dollar om vi Utnyttjade inte ett analytiskt verktyg som ett forexdiagram för att placera uppgifterna i en mer kompakt form där det kan undersökas och analyseras visuellt, vi skulle ha ett stort hav av svårt att tolka siffror Forex trading chart, Då är det ett visuellt hjälpmedel som gör det möjligt att känna igen trender och mönster i allmänhet och gör det möjligt att tillämpa tekniska analysverktyg. Zed enligt hur prisåtgärden avbildas samt tidsramen för den period som granskas. Föreställ dig att vi har ett 4-timmars ljusstakediagram över EURUSD-paret. Det innebär att varje ljusstake på grafen presenterar prisdata på en fyr - Timme lång period i kompakt form Vad händer inom denna tidsperiod är irrelevant Om vi ​​hade valt ett timmars diagram skulle varje ljusstake på diagrammet ovan ersättas av fyra olika ljusstakar. Det finns många sätt att avbilda prisåtgärden på en valutahandel Diagram Bar diagram, ljusstake diagram, linje forex trading diagram är några av de många alternativen som finns, med varje erbjuder sina egna fördelar i någon aspekt av analys och verktyg Men de alla gör samma sak som de plottar priserna på en dag eller några matematiska Manipulering av prisdata till tidsserierna på den horisontella axeln som sedan används av handlare för att utvärdera och förstå marknadsaktionen för att göra vinst. Eftersom valutor är trad Ed i par är det opraktiskt och inte särskilt användbart att rita ett rent USD-valutabild. I stället har vi möjlighet att rita eller snarare ha mjukvaran för oss ett diagram över USDJPY-paret eller AUDUSD-paret, eftersom det bara är möjligt Att citera en valuta i form av en annan Å andra sidan finns det några valutakartor som tar ett vägt genomsnitt av sådana valutapar för att härleda ett övergripande index för en valuta. Det kända USD-indexet är ett bra exempel. Kort är nycklarna som tillåter Oss för att låsa upp valutahandlarnas hemligheter Ämnet täcker en stor mark och endast genom kontinuerlig övning kan vi förvänta oss att förvärva nödvändigheten av flytande och expertis vid utvärdering av dem. Språket i forexdiagram är verkligen språket för valutahandling Det tar lite tid För att lära sig det, men när du är modersmål, så är din fantasi och kreativitet sålunda de enda gränserna för din potential. Vi tillhandahåller uppdaterade forexdiagram på de mest populära valutapar samt mer information om tec Hnical analyser med hjälp av forex diagram i vår forex diagrams area. Brokers for Chartists. Selecting en mäklare kan vara tråkig, det är därför vi har tillbringat tiden i jämförelse och undersöker de mest populära och välrenommerade mäklare Kombinerade med forskningen och variabla plattformar Som är viktiga för att välja en mäklare som bäst passar dig. Vi har sammanställt en lista över rekommenderade valutahandelare. Smartphone Mobile Forex Trading. När du är på resande fot, använd HotForex MT4 Smartphone för att komma åt ditt Handelskonto och handla via din webb - Aktiverad Smartphone Vår HotForex MT4 Smartphone Platform kan jämföras med vår fullfunktionsterminal. Du kommer att kunna få tillgång till de finansiella marknaderna och göra order från var som helst i världen. Applicera teknisk analys och kartlägga rörelserna till alla instrument vi erbjuder. Avancerade kartläggnings - och handelsverktyg tillsammans, med flexibilitet för näringsidkaren på resande fot, är HotForex MT4 Smartphone ett idealiskt val. För HotForex MT4 Smartpho Ne för att fungera är det nödvändigt att ha en smartphone med operativsystemet MS Windows Mobile för Smartphones 2003 SE Windows Mobile 5 0 eller senare upp till Windows Mobile 6 5 HotForex MT4 Mobile fungerar inte under Symbian och Palm OS. Supports 30 tekniska indikatorer . Flerspråkigt stöd tillåter att växla mellan språk. Tillgång till nyhetsinformationen feeds. Secure och confidential. How att avinstallera Smartphone Mobile trading. Öppna telefonen s Alternativ eller Inställningar. Markera Programmen eller Programmen i menyn Du kommer antingen att presenteras Med listan över program eller du måste välja ett annat alternativ för att ta bort, ta bort eller avinstallera programansökningar från telefonen. Välj det program du vill ta bort MT4 Mobile. Press på knappen eller öppna menyn och välj alternativet som säger Avinstallera, Ta bort eller ta bort. Om du har några frågor, vänligen kontakta. Legal HotForex är ett registrerat varumärke för HF Markets Europe Ltd, en cypriotisk investeringsbolag CIF under nummer HE 277582 Regu Ledd av Cyperns värdepappers - och utbyteskommission CySEC under licensnummer 183 12 HotForex styrs av EUF Markets of Financial Instruments Directive. Webbplatsen drivs av HF Markets Europe Ltd. Risk Warning Trading levererade produkter som Forex och CFDs Kan inte vara lämplig för alla investerare eftersom de bär en hög risk för ditt kapital. Se till att du fullt ut förstår riskerna med hänsyn till dina investeringsmål och erfarenhetsnivå innan du handlar och, om nödvändigt, söka självständig rådgivning Den fullständiga Risk Disclosure HotForex accepterar inte kunder från USA, Kanada, Belgien, Iran, Sudan, Syrien, Nordkorea och Japan. Copyright 2017 - All Rights Reserved. Risk Warning Trading levererade produkter som Forex och CFDs kanske inte är lämpliga för alla Investerare eftersom de bär en hög risk för ditt kapital Läs den fullständiga Risk Disclosure. Risk varning Kom ihåg att Forex och CFDs utnyttjas Produkter och kan leda till förlust av allt investerat kapital. Tänk på vår Risk Disclosure. Forex Mobile Trading. Upp till nyligen har Forex Mobile Trading Cell-smarttelefonhandel varit ganska dyster. Dock har Forex kartläggare och mäklare börjat hämta sina handlingar De har insett att handlare vill ha bekvämligheten att handla från våra mobiltelefoner. Och de ger oss verktygen för att göra just det. I den här artikeln kommer jag att visa dig alla de bästa alternativen för handel med Forex mobilhandel Specifikt kommer jag att visa dig. Vilken mobil handel är. De bästa telefonerna och tabletterna för handel. Den bästa mobila forex trading platforms. My lösning för mobil handel. Vad är Forex mobila trading. Simply sätta mobil handel är handel Forex marknaden från en smartphone eller en tablet. Forex Mobile Trading. Jag är säker på att du håller med om det kan ibland vara svårt att passa Forex runt ett upptaget schema. Mellan arbete, familj och ditt sociala liv kan det vara svårt att hitta tid att handla. Tack vare de senaste åren Det har skett snabbt framsteg inom smarttelefon - och tablettertekniken Nu är du inte längre begränsad till handel från din dator eller laptop. Idag kan du handla Forex från de flesta smartphones eller surfplattor så länge du kan få en stabil och säker internetanslutning. Smartphones har ändrats Det sätt jag handlar Idag gör jag åtminstone 50 av min handel medan jag är borta från min dator. Jag har tagit hand om vandring, cykling och även under simning, även om jag inte rekommenderar att du använder telefonen i poolen . Bäst smartphones för Forex trading. Det här blir det svårt I smartphone världen finns det så mycket val att det kan bli förvirrande att hitta den bästa telefonen för dig. Låt oss bryta ner det i två logiska kategorier. Låt oss först titta på telefonen S operativsystem OS. Best smartphone OS för trading. Android, iOS eller Windows. A smartphone s OS är den programvara som stöder dina telefoners grundläggande funktioner Telefonens OS låter dig göra saker som att ringa telefonsamtal och installera appar. Att välja det bästa operativsystemet för dig är ganska enkelt Det finns tre huvudsakliga val för Forex mobilhandel Android, iOS iPhone och Windows Phone När det gäller Forex apps har Android och iOS mycket mer val än något annat operativsystem. Du kan också gå för En Windows Phone, men det är verkligen inte så många Forex apps för en Windows Phone, detsamma gäller för Blackberry, Fire OS Amazons erbjuder och Firexfox OS. Mitt råd är att välja antingen Android eller iOS. Best skärmstorlek och hårdvara. En av de Viktigaste faktorn när du letar efter en smartphone att handla från är skärmstorlek Att ha en liten skärm gör det väldigt svårt att handla effektivt. Du kommer att vilja ha en telefon med en skärmstorlek på ca 5 inches eller mer Det är bra om det är lite Lite mindre men för liten och kartor blir en mardröm för att navigera Du kommer också att ha en minsta skärmupplösning på 1920 1080 1080p Något mindre än 1080p kommer också att vara en smärta för att kartlägga Smartphone Screen sizes. While specifikationerna ovan är perfekta, är de Inte es Sential Om du har en äldre telefon med en mindre skärm eller upplösning, ge det ett skott ändå. Hårdvara är vanligtvis en stor angelägenhet med människor Men du behöver inte en mycket kraftfull telefon för Forex trading Du behöver inte gå ut och köpa Den bästa telefonen på marknaden bara för Forex trading. Den andra fördelen med stora telefoner är att de har stora batterier. Det tar mig till nästa punkt. Samsung-telefoner vinner ut för batterilivslängd. Batterilivslängd är viktigt, du vill inte ha din telefon Döende mitthandel Försök hitta en telefon som har minst sex timmars batterilivslängd under användning Detta bör tillåta tung användning hela dagen utan laddning. Du kommer ofta att upptäcka att större smartphones har bättre batterilivslängd. Det fungerar bra, eftersom du behöver en Telefon med en stor skärm. Medan batterilivslängden är viktig, gör det inte högsta prioritet Batterierna är lätta, du kan alltid köpa ett reservdelar och bära det med dig Jag har två extra telefonbatterier i min flickvän s handväska hela tiden Håll i Tänk på att iP Hone 6 plus är helt sluten, så du kan inte byta ut batteriet. Mina telefonrekommendationer. Jag använder Samsung Galaxy Note 3 på grund av den stora skärmen och den långa batterilivslängden. Jag rekommenderar starkt notserierna trots att de är stora telefoner, den Extra skärmstorlek hjälper till med kartläggning. Om du föredrar en iPhone, är iPhone 6 plus ett bra val igen tack vare den stora skärmstorleken. Tänk på att du inte kan använda reservbatterier med den. Om du är på en budget, Bluboo X6 är ett fantastiskt val Bluboo är ungefär sex gånger billigare än Galaxy not 4, och sju gånger billigare än iPhone 6 Plus Oavsett budgetpriset har Bluboo bra prestanda och passar perfekt för smartphone-handel. En annan lösning För snäva budgetar är att gå till en äldre modell Jag använder fortfarande Galaxy Note 3 för Forex mobila handel och Galaxy Note 4 släpptes för några månader sedan jag brukar inte uppgradera tills not 5 är ute. Bästa tabletter för Forex trading. Choosing Pe Rfect tablett för Forex mobila handel liknar att välja den perfekta telefonen Skärmstorlek och operativsystem är de viktigaste faktorerna Men när det gäller din Tablet OS är Windows det överlägset bästa alternativet. Windows 8 tabletter vinner ut över Android och Apple tabletter . Jag använder Surface Pro 3 från Microsoft. Surface Pro-sortimentet använder inte ett mobilt operativsystem som Android, iPhone eller Windows Phone. Det använder Windows 8 som ett operativsystem. Eftersom Windows 8 är samma operativsystem som används på stationära och bärbara datorer kan du installera Din vanliga handelsplattform på din surfplatta, t. ex. MT4. En Surface Pro-tablett är som en liten, kompakt och tunn bärbar dator. Nackdelen med Surface Pro-serien är att de är väldigt dyra. Den goda nyheten är att det finns Andra alternativ. Lenovo har också ett mycket bra utbud av Windows 8-tabletter, liksom Dell och Acer. A Windows 8-tablett är ditt bästa alternativ för Forex-mobilhandel. Om du verkligen vill ha en Android-tablett, kolla in Samsung Galaxy Tab om du vill En Mac-tablett, ditt enda alternativ Är iPad. Jag skulle rekommendera en 10 tums skärmstorlekstabell som sagt att jag har använt tabletter med en mindre skärm och de är bra för handel. Hitta den perfekta mobila Forex trading plattformen. Chans är din mäklare har redan en mobil handel Plattform De mest populära plattformarna för tillfället är MT4 MT5 mobil eller cTrader mobile. You kan få MT4 MT5 mobil på Android och iPhone och båda plattformarna fungerar bra. Du kan också få cTrader på både Android och iPhone, och det fungerar också bra. Personligen, Jag föredrar cTrader-mobilen, det är mycket snabbare och lättare att använda. Alla tre plattformar lades ner genom deras kartläggning, men diagrammen har helt enkelt inte så många funktioner som vi brukar från vanliga plattformar. Till exempel med MT4 MT5 mobil, du Kan inte ändra kartongfärger och antalet indikatorer är mycket begränsad. Med cTrader mobile kan tidsramarna du använder mycket begränsas. Det största problemet jag har med kartläggning på MT4 MT5 mobil och cTrader mobil är att de inte synkroniseras med din Normala diagram Jag kunde tillbringa en timme med att konfigurera alla mina diagram på min dator och då måste jag göra om allt det arbetet på mina mobila diagram. När alla dessa plattformar är bra för att ta hand om dig, om du vill ha en bra kartlösning, Alternativen är smala. Du borde ladda ner alla tre plattformar och testa dem. Jag testade MT4 mobil genom Avatrade. Du kan få deras meta trader 4 gratis nedladdning här. Många mäklare har egna proprietära mobila handelsplattformar, tyvärr kan jag inte testa varje mäklare s proprietär plattform Jag är säker på att det finns några pärlor där ute och om du känner till någon, berättar jag genom att kommentera nedan. Den bästa lösningen jag har hittat för kartläggning och handel är Trade Interceptor Trade Interceptor är en användarvänlig mobilplattform och finns tillgänglig på Androids , IPhone, Windows, Blackberry och Amazon-enheter Trade Interceptor är tillgänglig med en lång lista med mäklare, så din mäklare kan redan ansluta till den. Jag kan ge en ganska lång fyrastjärnig recension på Trade Interceptor, men du en Bli bättre med att bara prova det själv. Om du bara vill använda din mobila plattform. Om du bara vill använda din mobila plattform för kartläggning finns det inte många bra alternativ. De enda bra dedikerade kartläggningsplattformarna är TradingView eller ChartIQ, båda plattformarna är mycket lika Enligt min åsikt vinner TradingView eftersom den är fulländad med en oändlig mängd funktioner. Men de extra funktionerna kommer till ett pris. TradingView är 9 99 per månad medan ChartIQ fortfarande är gratis. Både TradingView och ChartIQ löser problemen jag nämnde ovan Om diagram som inte synkroniseras Om du använder någon av dessa plattformar på din stationära dator, kommer de att synkronisera med din telefon och surfplatta. Jag kan ge dig en lång recension, men du är bättre att prova dem själv. Jag använder för närvarande TradingView Som min mobila och stationära plattform Medan jag verkligen önskar att de skulle skapa en Android-app, kommer åtkomst till mina diagram via min webbläsare fungerar bra. Remote desktop och Windows 8 tablets. While Forex mobila handelslösningar är gett Bättre och bättre känner jag personligen att de flesta mobila plattformar saknas. Hur lyckas jag ta minst 50 av mina affärer medan jag är borta från min dator. Väl, på min telefon använder jag fjärrskrivbordsprogramvara I grund och botten vad jag gör Lämnar jag min dator 24/7 och använder en Android-app som heter Splashtop för att komma åt min PC-dator på ett sådant sätt. Det gör att jag kan använda min faktiska handelsplattform för handel. Du kan också använda TeamViewer som ett fjärrdatorverktyg, både för Splashtop och TeamViewer. Väl. Självklart är den stora nackdelen med den här lösningen att jag behöver hålla min dator hela tiden också, om min dator kraschar skulle jag inte kunna komma åt mitt skrivbord, vad då ja, som backup har jag en mobil Trading plattform som jag kan använda för att hantera mina affärer. Om jag har min tablet med mig, använder jag bara att jag för närvarande använder en Surface Pro 3, som är en Windows 8-tablett. Det betyder att jag kan installera exakt samma plattform på min tablett Som jag använder på min dator så behöver inte min surfplatta en mobil handelsplattform alls. Det bästa Lösning för Forex mobilhandel. För mig är den bästa lösningen för mobil handel att inte använda en mobil handelsplattform. Jag använder TradingView för att kartlägga på mobilen, men jag tar mina affärer via fjärrskrivbord. Den bästa lösningen för dig kommer att bero på din Behov Det bästa sättet att ta reda på är att testa allt och ta reda på vad som fungerar Så vad ska du testa först Tja, här är en praktisk guide. Steg 1 Kontakta din mäklare och se vilka Forex mobila handelslösningar de har. Se till att Fråga om de stöder Trade Interceptor Mäklare kan försöka driva sina egna programvaror på dig, så fråga om de tillåter en specifik plattform får dig ett mer direkt svar. Steg 2 Testa alla mobila plattformar som din mäklare har tillgängligt. Steg 3 Om du är Inte nöjd med din mäklare plattformar, prova några av de andra plattformarna som nämns ovan. Du kan bestämma att du vill byta mäklare om du hittar en bra mobil plattform. Steg 4 Om du inte är nöjd med Forex mobila handelsplattformar i allmänhet, ladda ner Spla Shtop eller TeamViewer och försök använda fjärrskrivbord Personligen tycker jag att det här är den bästa lösningen för de flesta, men det har nackdelar. Steg 5 Om fjärrskrivbord inte passar dina behov, kolla in att köpa en Windows 8-tablet. Jag hoppas du hittade Denna artikel är användbar Om du har några frågor eller förslag, skicka mig en Tweet eller ett meddelande på Google. Du behöver en meny här.

No comments:

Post a Comment